ساختار اداری شهرداری

عملكرد امور اداري:

  1. ارسال جواب نامه هاي وارده از ادارت و سازمانهاي دولتي و خصوصي
  2. بايگاني و ثبت كليه نامه هاي وارد و صادره
  3. صدور مرخصي و ماموريت جهت پرسنل اداري
  4. معرفي پرسنل جهت شركت در دوره هاي آموزشي
  5. برنامه ريزي و شركت در جلسات داخل و خارج از شهرداري
  6. ارسال گزارش عملكرد شهرداري به استان و شهرستان
  7. مکاتبات با شوراي اسلامي شهر جهت عقد قرارداد پرسنل و اقدامات شهرداري
  8. شركت در جلسات فرمانداري به مناسبتهاي مختلف
  9. تشكيل جلسات داخلي با شهردار
  10. ثبت ورود و خروج پرسنل
  11. صدور مرخصي و ماموريت جهت پرسنل

 

عملكرد دبيرخانه :

  1. ثبت 5537 نامه وارده وصادره تا تاريخ 28/12/89 در نرم افزار دبيرخانه
  2. تايپ نامه هاي قسمت اداري ، مالي ، امور ساختمان و آقاي شهردار
  3. تايپ نامه هاي شوراي اسلامي شهر
  4. ارسال 50 پيامك به مناسبتهاي مختلف به شهروندان
  5. دريافت و ارسال ايميل هاي مربوط به شهرداري
  6. پاسخ به تلفنهاي دريافتي شهرداري و تماس با ادارت و سازمانها در صورت نياز

     

عملكرد امور پيشوران:

  1. صدور تعداد 66 مورد پروانه كسب
  2. اخطار و پلمپ تعدادي از واحدهاي صنفي فاقد پروانه كسب با همكاري اداره اماكن عمومي شهرستان
  3. اخطار به واحدهاي صنفي مختلف و فاقد پروانه كسب
  4. ابلاغ نزخ جديد نان به نانوائي ها و اخطار به واحد هاي مختلف
  5. صدور قبض عوارض كسب و پيشه
  6. اخطار و معرفي واحدهاي صنفي كه عوارض كسب و پيشه پرداخت ننموده اند جهت كميسيون ماده 77 قانون شهرداريها
  7. اخطار به واحدهاي فاقد سيستم POS ترازوي ديجيتال
  8. هماهنگي با اداره بازرگاني و برپايي نمايشگاه بهاره در حسينيه
  9. مكاتبه با شوراي اسلامي شهر جهت عوارض ساليانه كسب

     

امور ساختمان:

  1. صدور 158 مورد پروانه ساختماني
  2. صدور 63 مورد عدم خلاف و پايان كار موقت
  3. جلسه در تاريخهاي 12/2/89 و 5/10/89 و 9/10/89 و 20/10/89 29 پرونده رسيدگي شده در كميسيون مده صد

     

امور مالي :

  1. درآمدهاي ناشي از عوارض عمومي                      598/314/209/1
  2. درآمدهاي ناشي از عوارض خصوصي                    021/956/331/2
  3. بهاي خدمات و درآمدهاي موسسات انتفاعي                010/361/76
  4. درآمد حاصله از وجوه و اموال شهرداري                 445/624/18
  5. اعانات و هداياي و دارائيها                              000/065/18
  6. ساير منابع تامين اعتبار                                 800/501/065/2
  7.  جمع                                                874/822/719/5

     

خدمات شهري :

  1. ثبت نام 270 دستاه وانت بار در طرح ساماندهي وانت بارها
  2. صدور 8 فقره كارت تاكسي راني جهت آژانسهاي سطح شهر
  3. تمديد 9 فقره كارت آژانس
  4. ارسال ليست آژانسهاي فعال سطح شهر جهت كارت سوخت و دوگانه سوز نمودن
  5. معرفي رانندگان آژانس ها و وانت بارهاي فعال جهت بيمه تامين اجتماعي رانندگان
  6. تشكيل ستاد بحران و ارسال ليست ستاد بحران طبق شيفت بندي انجام شده
  7. شركت در جلسات فرمانداري در زمينه هاي مختلف اعم از تعيين نرخ كرايه ميني بوسها و تاكسي ها
  8. افتتاح بلوار امام رضا(ع)
  9. ريختن بيس و تسطيح خيابانهاي اصلي و فرعي شهر
  10. نصب چراغها و علائم راهنمايي و رانندگي در سطح شهر و بلوار ورودي شهر
  11. خط كشي ورودس مدارس
  12. ايجاد سرعت گير در خيابانهاي اصلي و فرعي سطح شهر
  13. تكميل مسيل جاده گرم آباد
  14. تكميل سنگ چيني ديوار جاده در محله قشقائي ها

     

عملكرد كارپردازي :

  1. خريد اقلام مورد نياز شهرداري با رعايت قوانين و مقررات
  2. تنظيم اسناد و فاكتورها و ارائه آنها به امور مالي جهت پرداخت
  3. خريد يكدستگاه خودرو آتش نشاني ايويكو با تجهيزات كامل
  4. خريد جارو جهت رفت و روب خيابانهاي شهر وتحويل به خدمات شهري
  5. خريد مصالح از قبيل شن و ماسه و سيمان جهت احداث بلوار و ميادين شهر
  6. خريد آسفالت جهت لكه گيري خيابانهاي شهر
  7. خريد جوايز و پذيرايي به مناسبت هاي مختلف در سطح شهر

     

عملكرد خدمات شهري :

  1. برنامه ريزي به صورت روزمره و هفتگي جهت كارگران خدمات شهري
  2. رفت و روب خيابانهاي سطح شهر بصورت هفتگي
  3. جمع آوري زباله هاي سطح شهر بصورت يك روز در ميان
  4. فن زباله هاي خانگي به صورت بهداشتي
  5. اتلاف سگهاي ولگرد 50 قلاده و دفن آنها به صورت بهداشتي
  6. جمع آوري سرنگهاي آلوده 2 مرحله در سطح شهر جهت همكاري با شبكه بهداشت به مناسبت بهداشت محيط
  7. تكميل سنگ كاري مسيل 24 متري
  8. تهيه بيس جهت زير سازي معابر شهر
  9. درخواست تابلو هاي ورودي و خروجي شهر 4 عدد كه هم اكنون 2 عدد آنها نصب شده
  10. نصب تالوهاي راهنمايي و رانندگي
  11. نصب سرعت گير در خيابانهاي اصلي
  12. خط كشي خيابانها جهت تردد دانش آموزان
  13. احداث بلوار امام رضا و نصب تابلو آن
  14. شروع و احداث بلوار جهاگير خان قشقايي
  15. بازگشايي جداول وكانال ها و مسيرهاي موجود در سطح شهر در فصل زمستان
  16. پيگيري و درخواست احداث يك حلقه چاه جهت تامين آب فضاي سبز
  17. پيگيري و درخواست احداث يك حلقه چاه جهت تامين آب فضاي سبز
  18. تهييه شن و نمك در فصل زمستان جهت جلوگيري از يخ زدگي معابر سطح شهر و استفاده از نقاط حادثه خيز
  19. اخطاريه به همشهريان در موارد ضروري و لازم
  20. خريد نهال و گل از سازمان شهرداريهاي استان و كاشت آنها در قسمتهاي مختلف فضاي سبز

 

بازدید 8758 بار
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
منتشرشده در عمکلرد امور اداری

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تغییر کد امنیتی

اخبار سراسری

وب سایت رسمی شهرداری نقنه. کلیه حقوق محفوظ است.